Klacht: Kan fletcher voucher voor hotelovernachting niet inwisselen

op 24 januari 2014 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb al sinds november 2013 mijn voucher die ik gekocht heb via vakantieveilingen.nl in proberen te wisselen, maar dit is tot op heden niet gelukt. Ik mag maximaal 5 dagen van te voren boeken, maar dan is er geen hotel beschikbaar in de regio waar ik heen zou willen.Ik heb o.a. nu al enkele malen geprobeerd te boeken voor het weekend bij Fletcher Hotel-Restaurant Stadspark te Bergen op Zoom. Wel worden er dan enkele hotels (van de bijna 60!!) in het noorden van het land aangeboden, waar ik dus niets aan heb. Ik heb inmiddels de vele klachten over dit onderwerp gelezen en ben bang dat ook al is de geldigheid van de bon een jaar, deze niet inwisselbaar zal blijken te zijn. Dit zorgt iedere keer als we een uitstapje willen ondernemen weer voor een hoop ergernis.

Ik zou mijn geld terug willen ontvangen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 februari 2014 om 16:22 geantwoord

Gasten verzocht contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl.
Aldaar wordt hun klacht in behandeling genomen.

Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door wenneke72