Klacht: Kan eigen dossier niet inzien online!

op 17 april 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Syncasso beweert een incassobureau te zijn met resultaat omdat ze met feiten komen. Feiten zijn fabels als je zelf niet kan inzien wat de factuur is die je moet betalen waarvan zij pretenderen dat die voor je bestemd is!
De factuur schijnt van 2011 te zijn en er werd gezegd dat het online op hun site zichtbaar zou zijn….tot op heden niets te zien maar de incasso rente loopt wel op!? Ik bereid mezelf voor om mijn klacht door te zetten bij branche gerechtsdeurwaarders en consumentenprogramma Kassa.

Gewenste Oplossing:

als ik inzicht in mijn eigen dossier hebt waar de factuur over gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 26 april 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

In deze kwestie heeft Syncasso op 26 april jl. een email bericht verzonden naar betrokkene, waarin staat aangegeven dat wij de betreffende facturen als bijlage meesturen. Op deze website zullen wij verder niet inhoudelijk ingaan op de door ons gegeven reactie en vertrouwen wij er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 05 mei 2016 om 14:45 geantwoord

Absoluut niet!

Alle klachten die gemeld zijn door Tailor01