Klacht: kan de vip club kaart niet activeren

op 25 april 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

kan de vip club kaart niet activeren

als de kaart geactiveerd is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pets Place over deze klacht.

Bericht van Pets Place

3 maanden geleden - Beste Gerrie, Bedankt voor je melding. We zien op je e-mailadres echter al wel een kaartnummer wat geregisteerd is op 11 maart. Als het goed is heb je dus een fysieke spaarkaart welke je bij elke aankoopt kunt laten scannen in de winkel. De punten van je aankopen worden dan automatisch toegevoegd aan je puntensaldo. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons even weten! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place - Boerenbond

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 26 april 2017 om 10:12 geantwoord

We hebben de klantgegevens van deze klant opgezocht in ons systeem. We zien dat het e-mailadres bij ons bekend is en dat hier ook al een kaartnummer aan gekoppeld is. De klant heeft dus als het goed is een fysieke spaarkaart welke gescand kan worden bij iedere aankoop in onze winkel. We hebben dit gemeld naar de klant en aangegeven dat wanneer er nog onduidelijkheden zijn, we dit graag horen.

Alle klachten die gemeld zijn door daikojure