Klacht: kan de unieke code nergens invullen, val gelijk op een aanbod v/d Zwaluwhoeve

op 19 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Telegraaf

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw Boel, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor dit ongemak. Graag vernemen wij van u welke site u gebruikt om in te loggen. De site die u dient te gebruiken is www.telegraaf.nl/zomer Hier kunt u uw keuze maken en de code invullen. Mocht dit toch niet lukken dan horen wij dit uiteraard graag. Groet, Monique

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 oktober 2017 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie van onze kant.

Helaas kunnen wij op dit moment uw klacht niet meer in behandeling nemen omdat het bericht verjaard is.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ten alle tijden een nieuw bericht plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice op: 088 – 824 82 42. Wij helpen u dan graag verder.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door rietboel