Klacht: kan de unieke code nergens invullen, val gelijk op een aanbod v/d Zwaluwhoeve

op 19 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Telegraaf

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw Boel, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor dit ongemak. Graag vernemen wij van u welke site u gebruikt om in te loggen. De site die u dient te gebruiken is www.telegraaf.nl/zomer Hier kunt u uw keuze maken en de code invullen. Mocht dit toch niet lukken dan horen wij dit uiteraard graag. Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door rietboel