Klacht: kan de site niet openen van lentekriebels.koopjedeal.nl

op 28 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als blijkbaar meerdere personen kan ook ik de site niet vinden waar de code op ingevuld kan worden. Hoe lossen we dit op? De tijd is nog maar kort!

Gewenste Oplossing:

zodra ik de code kan doorgeven ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 juni 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een Lentekriebels kraslot ontvangen van ons.
De kraslot heeft een voor- en achterkant.
Op de achterkant staan de instructies over hoe verder te handelen.

Zoals u wellicht op de achterkant heeft kunnen lezen, kunt u uw unieke code verzilveren via:
http://lentekriebels.koopjedeal.nl
LET OP: U dient de bovenstaande link letterlijk te kopiëren.
Wanneer u de link niet kopieert, kan dit leiden tot negatief resultaat bij het vinden van de pagina.

U ziet een balk verschijnen met de tekst: \"Vul hier je krascode in\"
Wanneer u de unieke code ingevuld heeft, dient u op \"verzilveren\" te klikken en voìla!
Tienduizenden klanten zijn u voor geweest.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Ger Fleuren