Klacht: kan contract niet opzeggen

op 20 januari 2014 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

hallo, wij hebben nu televisie via glasvezel.Er is ons veel beloofd wij zouden boven en beneden tv kunnen kijken, En alles zou voor ons geregeld worden naar veel klagen bij bedrijf willen ze geen gehoor geven. we hebben ze gevraagd om dan het contract maar op te zeggen. wij hebben telefonisch en mail contact gehad en niks hielp wij moesten gewoon maar voor twee jaar betalen omdat in ons contract staat wij kunnen er alleen van afkomen als wij het afkopen wij zijn nu 10 maand abbonee bij fiber eerder FYBE en dan moeten wij voor 12 maanden 50 euro betalen dan gaat het om een bedrag van 750 wij vinden dit heel erg dat wij niet zomaar van het contract af kunnen dan ter tweede internet valt vaak weg ook daar contact over gehad werd ons medegedeeld stekker er uithalen en er weer in doen. soms is het goed maar over het algemeen valt ons internet vaak weg en nu gaan wij verhuizen naar een ander adres. maar dan moeten we weer bijbetalen en we zitten vast aan minimale contract duur plus extra kosten om daar tv te kijken (instalatie kosten )

wij willen van het contract af

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door smittie1703