Klacht: Kan al ruim 10 dagen geen gebruik maken van mobiele telefoon

op 04 september 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds 25 augustus 2015 is mijn telefoonnummer om onverklaarbare redenen buiten werking gesteld. Nu al meer dan 10 dagen kan ik niet bellen, smsen, smsjes ontvangen, 3g data en zelfs mijn voicemailberichten niet afluisteren via een ander toestel. Merkwaardig is dat ik alleen gebeld kan worden. Hier heb ik tele2 al iedere dag wel minimaal 2x per dag over gebeld en het probleem voorgelegd. Ze zijn een technisch onderzoek gestart, we hebben simkaarten wissel gedaan maar echter niets heeft geholpen. Elke medewerker verteld mij weer een ander oorzaak en mijn klacht word van het kastje naar het muurtje gestuurd. Er worden er elke dag beloftes gedaan om het “uiterlijk vandaag” op te lossen, uiteindelijk word ik nergens van op de hoogte gesteld en het probleem blijft aanhouden.

Nu gister woedend weer met klantenservice aan de lijn gehangen om af te dwingen dat ze mijn telefoonnummer binnen 24 uur weer moeten activeren omdat ik hierdoor meer klanten misloop kon de medewerker alleen een melding achterlaten wat nog minimaal 5 werkdagen zou kunnen gaan duren voor het probleem is opgelost wat weer inhoud dat ik nog steeds moet afwachten!!!!

Ik ben hier zo klaar mee!!!!

Ik adviseer om niemand klant te worden bij tele2.

Ik wil dat ik binnen 24 uur weer volledig gebruik kan maken van mijn netwerk. Dat ik weer kan bellen, smsen, smsjes ontvangen. 3g dataverkeer heb en mijn viocemail service kan gebruiken.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MB82