Klacht: aanmaning voor een niet zelf gekozen service

op 14 februari 2019 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mijzelf aangemeld voor 15 dagen gebruik van kamernet. deze service is 21 euro. hier na is deze service verlengt zonder dat ik daar zelf ergens voor gekozen heb. het is dus verlengt zonder dat ik er van af weet.

toen kreeg ik een aanmaning binnen van intrum.
ik heb geen meldnig gekregen dat ik een rekening moet betalen. en ik krijg gelijk een aanmaning 40 euro incasso kosten. dit slaat natuurlijk nergens op.
los daar van heb ik slechts 1 week de tijd gekregen om deze aanmaning te betalen. ik was 2 weken op vakantie dus dat betekend dat ik de betaal datum ruim gemist heb zonder dat ik wist dat ik deze brief had gekregen.

Gewenste Oplossing:

ik wens dat de factuur wordt ingetrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 14 februari 2019 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 februari 2019 om 10:50 geantwoord

ik heb deze mails niet ontvangen. wellicht een verkeerde email? ik heb deze mails niet gezien.

Bericht van Kamernet

4 dagen geleden - Hi Lennart, ik heb een account gevonden met lennykenny12@hotmail.com, is dit jouw email adres? Alle mails zijn daar naartoe gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door lennartstip