Klachten over Kamernet

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Kamernet zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Kamernet in de categorie Makelaars

11 klachten gemeld
1.0 /10
3 stemmen

Tijdslijn

Geldafklopperij

Klacht van yeetler op 03 november 2022 over Kamernet in de categorie Makelaars

Buiten het feit dat de dienst het geld niet waard is word je als je zelf je subscriptie niet stopzet keihard in je kont genaaid, ook als je de dienst niet gebruikt. De eerste herinnering wordt al meteen verhoogd met... Lees meer

inlogproblemen

Klacht van @Laura19888383 op 10 juli 2022 over Kamernet in de categorie Makelaars

Het inloggen met facebook werkt heel vaak niet. Dit in combinatie met het opvragen van een nieuwe wachtwoordlink wat soms best lang duurt, zorgt voor veel beperking bij het reageren op kamers. Zonde van de kansen en van mijn geld! Lees meer

Abonnement

Klacht van Student arnhem op 01 maart 2022 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ze doen alsof je voor twee weken lid wordt vervolgens blijken ze dit automatisch te verlengen. Zijn ze niet bereikbaar, reageren niet op mails en sturen ze het meteen door naar een incassobureau Lees meer

Doorlopend incasso

Klacht van Rtyvz op 11 februari 2022 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik heb mij ingeschreven voor kamernet voor 1 maand en daarna heb ik het stopgezet en mijn account verwijderd, in de mail heb ik een bevestiging gekregen waarin stond ‘mocht ik weer bij kamernet komen dat ik dan weer lid... Lees meer