Klacht: Kamerindeling misleidend

op 04 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een vakantie geboekt naar het nieuwe resort van Corendon op Ibiza met mijn vriend en zijn dochters van 9 en 11. Voor 1 week all-inclusive betalen we maar liefst bijna € 4.000,- Het was veelbelovend en er stonden mooie foto’s van een appartement met 2 kamers (1 2persbed en 2 losse bedden) en zelfs een kamer met zeezicht geboekt. Vorige week wilde ik vol trots aan vrienden laten zien hoe fantastisch het was en zag ik ineens een kamer met een 2 persoonsbed en daarnaast een stapelbed staan. Na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan werd er doodleuk gezegd dat ik ook niet met een toeslag een connecting kamer kon reserveren. Dit stond wel op de website, maar die kamers zijn nog niet operationeel. Ik ben misleid met fotos en dat geven ze ook toe, maar ze beroepen zich op wijzigingen en alles waar ik op wees (foto’s en de toeslag voor een connecting room) zijn van de website gehaald. Voor bijna 4000 euro kan je toch niet 1 kamer aanbieden met een 2 persoonsbed en een stapelbed voor 2 meiden van 9 en 11. Ze hebben geen oplossing. ja een oplossing was een extra kamer voor ruim 1400 euro extra en de kans dat de kamers niet naast elkaar zijn is dan aanwezig. Dit kan niet waar zijn.

Met een connecting kamer voor mij en mijn vriend en de 2 meiden

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JessicaGroeneveld