Klacht: tv werkt niet op wifi

op 07 augustus 2019 over Kamera Express in de categorie Electronica - Camera's

Geachte mevrouw puijker,
Uw klacht is verzonden naar KAMERS EXPRESS. Deze webwinkel is niet bij ons aangesloten, voor meer informatie over onze leden verwijzen wij u graag naar www.thuiswinkel.org.
Indien u geen reactie ontvangt van KAMERS EXPRESS, kunt u voor actuele informatie over het bedrijf contact opnemen met de Kamer van Koophandel via www.kvk.nl. U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Autoriteit Consument Markt, de toezichthouder op het gebied van Consumentenrecht. Dat kan via www.consuwijzer.nl.
Is de webwinkel aangesloten bij een ander keurmerk? Dan adviseren wij u uw klacht aan hen voor te leggen.
Hieronder vindt u de doorgestuurde klacht voor uw eigen administratie:
Webwinkel waarover u een klacht heeft: KAMERS EXPRESS
Onderwerp van de klacht: Levering – Niet overeenkomstig de specificaties
Ordernummer factuurnummer: foka 690678 d.d 23-8-2018
Klacht nummer: 27985
Uw klacht:
Geachte. Ik heb speciaal een dag gewacht om tot bezinning te komen over de gang van zaken bij uw bedrijf. Hier de klachten. Met beschrijving . In de maand augustus 2018 zijn er door ons 2 Philips TV aangeschaft. Een voor ons zelf en een als cadeau voor onze zoon in Alphen aan den Rijn Onze tv is gekocht bij de Mediamarkt en die voor onze zoon bij Kamera Express. Onze tv werkte niet op wifi wij konden alleen o.a. Netflix of YouTube ontvangen indien een kabel liep van de Modem uit de meterkast naar de tv. Na veel tijd en frustratie hebben wij de TV terug gebracht , hier zijn wij zeer correct behandeld, namelijk in de reparatie afdeling bij MM stonden meer mensen met de zelfde merk tv, die allemaal de zelfde klachten hadden. Wij konden daar een nieuwe tv uitzoeken een Samsung tv en de prijs werd verrekend en wij hadden avonds een goedwerkend tv waar Netflix tot de dag van vandaag prima werkt. Bij onze zoon bleek later waren de zelfde problemen. Wij bezochten hem en wat bleek met een HDMI kabel van zijn laptop naar de tv kon deze Netflix bekijken . Hij zelf heeft ons er nooit om lastig gevallen, dat is ook de reden van het indienen de late klacht. Ook deze tv heeft het nooit goed gedaan. Na 10 minuten zonder HDMI kabel dus op wifi knalde Netflix er uit. Onze zoon heeft KPN er bij gehaald en deze heeft zelfs versterkers geplaats. Zijn computers en laptops werken zonder storingen dus aan de wifi sterkte kon het niet liggen Daarna heeft mijn zoon Netflix alles laten na kijken en ook deze kwam met de mededeling het niet aan Netflix lag, dat deze Philips TV er bekend omstond dat er geen wifi signaal door te geven. Tot overmaat van ramp lopen mijn man en ik in Goes met een tv onder onze arm in centrum Goes, nergens kan je dichtbij parkeren mijn man is uit 1938 en ik uit 1946 Dus niet zo jong meer. 1. krijgen geen vervangende Tv mee. 2. Na een maand komt het nieuws dat deze niets mankeerde en goed werkte en dat wij hem op konden halen. En daar gingen wij weer mijn man over de 80 jaar lopend over straat met een niet gerepareerde tv. Deze tv hebben wij onmiddellijk bij ons aangesloten dus onze er uit en de gerepareerde aangesloten en werkte niet, nog steeds de zelfde klacht met kabel prima op wifi draadloos Niets. Daarna hebben wij dat ook nog bij de buurman gecontroleerd en ook daar geen werkende Netflix of YouTube. Weer terug die oudjes naar de winkel en wat horen wij daar dat hij getest was 2 uur lang met een kabel dus niet draadloos. Wij willen geen kabels door het huis met oog opvallen dus ongelukken je koopt een tv die werkt op wifi moet het ook werken. U begrijpt dat wij niet blij zijn met deze gang van zaken en dat er veel veranderd moet worden intern in uw bedrijf. Dat tv naar Philips verzonden moet worden het is een modelkwaal Hoop dat u uw klanten niet wederom voor niets laat slepen en voor de gek houd over niet uitgevoerde reparaties en zo lang zonder tv laat zitten. Van u vernemend Hoogachtend A.Th.H.M.L. Puijker Vandaag 7-08-2019 de tv opgehaald na afgifte 12-7-2019 bijna wederom een maand zonder tv en waarachtig er is niets gerepareerd en ook niet zoals verzocht opgezonden naar Philips weer wordt er beweerd dat het niet aan de tv ligt terwijl de tv in 3 verschillende huizen aangesloten is geweest en het op alle 3 de adressen niet werkt
Hartelijke groet,

tv opsturen naar philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kamera Express

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kamera Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door astridpuijker