Klacht: Telkens verkeerde leveringen onder tijdsnood

op 10 september 2019 over Kamera Express in de categorie Electronica - Camera's

Het begon bij hun vestiging in Maastricht, waar we verkeerd ingelicht zijn over het product dat we nodig hadden, die zij met volledige expertise hebben verkocht aan ons. Totaal van even over 3000 euro.
De camera die we gekocht hadden was belangrijk voor een beurs en voor een zakenreis naar Malta.

Eenmaal op de beurs aangekomen de hele dag die camera gebruikt, in Malta de camera gebruikt en het beeld was niet ok.

Vervolgens naar de winkel in Amsterdam geweest (dit heeft 2,5 uur geduurd!) om de camera te retouren en bij Kamera Express zelf een vervanging (met een betaling van weer 1000 euro) te regelen. Hier hebben we meer dan 7! dagen (onder tijdsdruk) op moeten wachten. De set die ze ons aanboden was dit keer 100% gebruiksklaar en zonder gehannis te gebruiken.

Toen de set er dan eindelijk was, bleek deze alles behalve gebruiksklaar. De onderdelen die erbij geleverd waren, (Ronin M) past niet goed bij de camera, onderdelen die niet geleverd waren etc. Terwijl Kamera Express ervan op de hoogte was dat wij de set z.s.m. nodig hadden i.v.m. een shoot in Japan.

Toen moesten wij wéér een investering doen van over de duizend euro, om de overige onderdelen alsnog te bestellen. Vervolgens is deze bestelling (na het dubbelchecken of alles zeker weten op voorraad was), niet op tijd geleverd, omdat er een onderdeel niet op voorraad zou zijn. Uiteindelijk hebben ze deze omgezet naar een avondlevering (zonder de producten die niet op voorraad waren, die werden later nageleverd).

Eenmaal deze set compleet, liepen we uiteraard tegen meer problemen aan. Dus: weer een extra investering bij Kamera Express van over de duizend euro. Toen deze bestelling aankwam, bleek ook deze weer incompleet (batterijen zaten er niet bij en er was een onderdeel zwaar beschadigd en onbruikbaar).

Toen heb ik 1,5 uur met Kamera Express moeten bellen, om vervolgens ZELF de missende onderdelen te moeten halen in Eindhoven (ik woon zelf in Amsterdam).

Uiteindelijk hebben we nog een laatste bestelling moeten plaatsen, die uiteraard ook weer niet op tijd geleverd werd.

Wanneer Kamera Express schriftelijk excuses maakt naar ons en zelf met een geschikte oplossing komt. Eventueel kunnen wij hun voorzien van ordernummers etc.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kamera Express

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kamera Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danivdbeek