Klacht: kamer smerig klein en veel losse el.draden

op 27 maart 2013 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Hebben met zijn vieren met veel moeite onze kruidvat voucher ingeleverd.bij aan komst hebben wij ons eerst gemeld dat we er wel zijn maar eerst gaan wandelen.en rond 10 uur in de avond aankomen.prima .daardoor hebben wij onze kamer niet eerst gecheckt.onze kamer was klein smerig en zo niet van deze tijd.kit randen hoor en el.tijddraden open en bloot.ik dacht dat onze kamer erg was maar de kamer van onze vrienden was een kast waar een bed in stond en de draden waren daar nog erger.mochten een nieuwe kamer de volgende dag maar die stonk en dus zijn we maar op onze kamer gebleven .schandalig.

Tegemoet koning.wij hebben daar ons ontbijt geregeld.bij het afrekenen moesten we weer reserveringskosten betalen.want dat hoorde zo.hebben we niet gedaan want kon aantonen dat we dat al hadden gedaan.hier gaan we zeker niet terug.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Fletcher Hotels

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het bijzonder vervelend te vernemen dat uw verblijf in een van onze hotels niet conform verwachtingen is verlopen. Daar het ons niet bekend is in welk hotel u heeft overnacht, verzoeken wij u contact op te nemen met ons via [email protected] Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

Fletcher Hotels

Heeft op 28 maart 2013 om 09:34 geantwoord

Vervelend dat de gasten klachten hebben over hun verblijf in een van onze hotels.
Gasten verzocht contact met ons op te nemen via [email protected] Het is ons helaas niet bekend wat voor een voucher zij in hun bezit hebben, derhalve kunnen wij in die zin niet ingaan op de klachten.
Fletcher Webcare Team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fletcher Hotels beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lola2012