Klacht: kamer confort

op 03 juli 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Geachte mevrouw , mijnheer,

Al vele jaren maken wij gebruik graag gebruik van één van uw voortreffelijk Valk hotels ergens in Nederland.
Steeds weer komen wij tevreden terug nadat wij een aantal dagen gelogeerd hebben.

Afgelopen weekend, vrijdag 30 juni t/m 2 juli hadden mijn vrouw en ik een boeking gedaan in hotel Maastricht.
Bij de receptie hebben wij ingecheckt, onze diners geboekt en een minibar besteld en direct de rekening voldaan.

Op de kamer comfort gekomen bleek dat er geen koelkastje aanwezig was. Dit hadden wij in al de jaren nog niet meegemaakt.
Bij navraag bij de receptioniste werd ons verteld dat wij dan een andere kamer zouden moeten nemen een .z.g. kamer comfort???? met een bijbetaling van € 40 ,00.
Dit, overigens met tegenzin gedaan, op de kamer aangekomen bleek dat dit exact dezelfde kamer, wel met koelkast, was zoals eerde bezocht.
E.e.a. betekent dat wij voor dit koelkastje, met exact dezelfde kamer, € 40 extra hadden betaald.

Bij het uitchecken werd ons verteld dat wij nog een Live Cooking moesten betalen?
Na twijfel bij de receptioniste en wat heen en weer gepraat, wel of niet betaald., mochten wij ‘zonder’ betalen vetrekken…..

Kort samengevat, willen mijn vrouw en ik onze teleurstelling uitspreken over deze gang van zaken.

Met vriendelijk groet,
De familie W. van Wensveen
Meerkoet 27.
2693 AA ’s-Gravenzande.

Graag uw reactie over deze onduidelijkheid en extra betaling

Alle klachten die gemeld zijn door wwens@caiway.nl