Klacht: Kamer 2 pers. Superior double room msea vieuw – Hotel Splendid Cannes

op 20 mei 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Beste,
Ik heb een pakket geboekt voor 2 pers. 11 tot 16 aug. via Expedia 18 mei 2017. Pakket boeking is voldaan, heb alles opgevolt en bij kamer boeking aan te klikken stonden 2 kamers vermeld, waarvan 1 superior double room or twin room with sea vieuw en was 0.00 euro. Ik heb dit aangeklikt en kwam bij tickets te kiezen heen en terug reis etc..etc..Verder GEEN andere punten gezien van wijzigingen of veranderingen bij boeking. Heb alles gevolgd en betaald, heb nadien per mail boeking bevestiging gekregen en STOND : Classic Double or Twin Room, City View . IK HEB dit NIET aangeklikt en of boekt, is dit een soort van oplichterij of mensen in een soort van valse hoop aan te geven met sea vieuw en balcony? Heb alles al betaald en alles is voldaan. Heb hotel doorgeven dat ik sea view heb met bacony als op foto, zie hieronder, maar zij hebben gezegd dat er extra kosten bij komen omdat ik Classic room heb, ER staat nergens op Expedia als je boekt voor 2 pers. incl. tickets en hotel, bij deze boeking een calssic room vermeld nergens…alleen Superior rooms enz…hoe kan men mij dit aan doen? IK heb ook op de zelfde dag bij Expedia boeking gemaakt voor Marbella 3 aug. tot 10 aug. en dat is allemaal goed gegaan…maar Hotel Cannes…incl. ticket…fout bij kamer…dat NIET klopt..? U kunt kijken op Expedia als je boekt voor 2 pers. zelfde reis tijden en dagen incl. ticket…Brussels, Cannes, Hotel Splendid 11 tot 16 aug…2 pers. dat je telkens Superior double room ziet met sea view??? Hoe kan ik dan een Classic room geboekt hebben???? Aub oplossing en graag mijn kamer Superior double room sea view and balcomy!!!

HEB DIT GEBOEKT....foto Kamer....staat ook op Expedia als je boekt voor Cannes.
Superior Double or Twin Room, Sea https://images.trvl-media.com/hotels/1000000/920000/911500/911427/d49ef582_l.jpgView

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan Badal