Klacht: kadobon van 75 euro

op 20 maart 2020 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

deze bon gekregen , geen idee meer wanneer . Nu de code ingevuld van de kaart op de website staat dat kaart verlopen is. Er staat niet bij wanneer deze kaart is gekocht ( dus wat de ingangsdatum was ) dit staat ook niet op de kaart zelf, op t info boekje en op de cadeau verpakking die er omheen zit.
Niet te geloven terwijl er volgens mij in 2018 een voorstel is aangenomen dat kaarten minstens 2 jaar geldig zijn ((20-11-2018 Kadobonnen langer geldig
Dinsdag heeft de Tweede Kamer ingestemd met een motie waarin de geldigheid van kadobonnen ter discussie stond. De geldigheidsduur van kadobkaarten wordt naar twee jaar verdubbeld. De geldigheid van cadeaukaarten wordt verdubbeld naar twee jaar.
Het gaat hierbij om de bonnen die niet aangesloten zijn bij de Stichting Keurmerk Cadeaubonnen. In 2016 werd namelijk de geldigheid van deze bonnen al verhoogd naar minimaal 3 jaar. Bij dit keurmerk zijn echter maar zeven cadeaukaarten aangesloten, waaronder de VVV-kaart. Volgens CDA-kamerlid Joba van de Berg werkt de zelfregulering in de markt niet en is daarom een wettelijke minimale geldigheid nodig.)

Als ik mijn gekregen kado kaart gewoon kan gaan gebruiken bij een uitgezocht restaurant.
Heb een mail gestuurd , ben benieuwd wat de reactie daarop is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F. Boschman