Klacht: kado

op 07 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Afgelopen donderdag gingen we zoals altijd boodschappen doen op ons nieuwe winkelcentrum Anklaar in Apeldoorn. Terwijl ik een kar pak neemt mijn man een scanner. Een medewerkster komt naar hem toe en zegt dat hij bij het afrekenen een kado krijgt, want hij heeft een gouden scanner. Als we ons omdraaien zien we op een kleurig aanplakbiljet dat het een actie is. Bij het afrekenen van de boodschappen kwam dezelfde enthousiaste medewerkster met een mandje met een aantal producten aanlopen en vroeg mijn man er, let wel, één product uit te kiezen. Eerlijk gezegd viel ons dat wel erg tegen, gekozen heeft mijn man voor een pakje paascaketjes. Wij vragen ons af waarom een schamel kadootje zo’n grote reclame moet hebben, het staat in geen verhouding, het mandje met deze producten zou meer op zijn plaats zijn. Nogmaals, het gaat niet om grote dingen, maar dit is wel erg mager. Doe als zo’n groot concern iets goed, of helemaal niet!
Verblijvend met vriendelijke groeten,

Het zit mij niet lekker, steeds denk ik er aan, daarom moest ik dit kwijt en verwacht ik zeker een antwoord.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenie Mulder