Klacht: kado

op 01 september 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

IK was klan tbij essent nooit klachten. Toen kwam er eer verkoper met een heel mooi praatje over voordelige prijzen en een prachtig kado naar keuze onder andere i phone, laptop enzo. Tot op de dag van vandaag heb ik het kado nog niet mogen kiezen laat staan gekregen. Een kennis vroeg hierna ik zei nooit gekregen nou zei hij daar zou ik toch eens contact gaan opnemen. En ik dacht ga ik ook doen kan wel steeds denken a ja . Nu is mijn vraag hoe het met dit kado zit. Ik heb ondertussen van essent een prachtige aanbieding gekregen en overweeg dit omdat jullie de afspraak niet nagekomen zijn. Hoop op eenspoedig antwoord.

Als jullie nu wel het kado geven wat jullie mij beloofd hebben. Dan wil ik klant blijven bij jullie. Zoniet ga ik kontakt met essent opnemen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 01 september 2016 om 16:06 geantwoord

Beste mevrouw Beckers,

Bedankt voor uw bericht.

Ik ben blij dat u contact heeft opgenomen.
Er is reeds in januari 2015 een bericht gestuurd met een coupon om een bestelling te doen. Dit is verstuurd vanuit Paradigit, wellicht dat u hierdoor over het bericht heeft gekeken.

Tegenwoordig worden er dergelijke aanbiedingen niet meer gedaan.

Ik ga voor u na wat ik nu nog kan betekenen en probeer hier zo snel mogelijk op terug te komen.

Sebastiaan
Oxxio Webcare

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Beckers, Per e-mail heb ik u bericht. Hier in vind u ook de activatiecode voor de keuze van het cadeau. Met vriendelijke groet, Sebastiaan Oxxio Webcare

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Beckers, Bedankt voor uw bericht. Helaas is de code maar beperkt beschikbaar en word hierna weer geblokkeerd. Excuses voor dit ongemak! Ik ga hier direct weer achteraan en probeer u zo snel mogelijk in te lichten als de code het weer doet. Met vriendelijke groet, Sebastiaan Oxxio Webcare

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Beckers, Heeft u inmiddels de nieuwe gegevens ontvangen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Sebastiaan Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht gwendolyn 71

2 maanden geleden - Hallo nee heb nog steeds niks ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht gwendolyn 71

2 maanden geleden - Hallo ik heb nog geen nieuwe gegevens ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht gwendolyn 71

2 maanden geleden - Ik heb nog geen nieuwe gegevens ontvangen.

Heeft op 20 september 2016 om 20:26 geantwoord

Ik heb nog geen nieuwe gegevens ontvangen.

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Beckers, De code is weer geactiveerd! Wilt u het nu nogmaals proberen? Met vriendelijke groet, Sebastiaan Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gwendolyn 71