Klacht: Kabels worden niet geleverd, zeer slechte service.

op 17 mei 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hieronder de mailwisseling met John van ekabels.nl, dit gesprek zal de klacht het best weergeven (eerste bericht onderaan);

————————————————————————————
17 mei 10:33
Dank u voor uw e-mail.
Als u niet uw bestelling ontvangen voor het einde van deze week, verklaren we dat het verloren gaat in de post en kunnen wij u een nieuwe bestelling te sturen.
Ik verontschuldig me de vertraging

Met vriendelijke groet,

John – Klantenservice
————————————————————————————
Beste heer/mevrouw,

Dit is de 7e werkdag na verzenden. Ik heb er geen vertrouwen in dat de kabels nog arriveren.
Wat gaat u hier aan doen?

Groet Nick.
————————————————————————————
Dank u voor uw e-mail.

De enige oplossing op dit moment, is om te wachten voor het te arriveren.

Met vriendelijke groet,

John – Klantenservice
————————————————————————————
Dit is geen oplossing voor mijn probleem. En vind het erg kwalijk dat jullie mij hierin niet tegemoetkomen / een alternatief voorstellen.

Gr Nick
————————————————————————————
Dank u voor uw e-mail.

Ik verontschuldig me de vertraging. Een ogenblik geduld 3 dagen en te zien of het aankomt en neem contact met ons op als u niet uw bestelling ontvangen.

Met vriendelijke groet,

John – Klantenservice
————————————————————————————
Beste John,

ik heb niet nog 3 dagen, aangezien de kabel nodig is komend weekend en ik al 5 werkdagen erop wacht!
Ten eerste zou ik niet weten waar en hoe ik het lokale postkantoor in Utrecht zou moeten benaderen, ten tweede is dat een taak voor jullie lijkt me, aangezien jullie garanderen dat het pakket ‘uiterlijk binnen 3 werkdagen’ ‘als normaal poststuk’ geleverd word.

Ik hoor graag spoedig van u over een oplossing.

Groeten Nick
————————————————————————————
Dank u voor uw e-mail.

Uw bestelling is verzonden vanaf een centraal Europees warenhuis.
Jammer genoeg lijkt het erop dat er een vertraging is met de verzendingen.

Wacht alstublieft nog enkele dagen, en ik weet zeker dat uw bestelling aan gaat komen.
Als u uw bestelling binnen drie werkdagen nog niet heeft ontvangen, neem dan alstublieft opnieuw contact op.

Let aub op: uw bestelling is verzonden als een maxi-brief. Soms ligt de brief bij het lokale postkantoor te wachten tot het wordt opgehaald. Neem alstublieft contact op met uw lokale postkantoor, en vraag aan hen of zij een maxi-brief voor u hebben.

Met vriendelijke groet,

John – Klantenservice
————————————————————————————
Beste heer/mevrouw,

Ik heb geen bestelling ontvangen, geen niet-thuis-bericht. Is de bestelling terug gekomen? Ik moet hem zsm hebben.

Gr Nick
————————————————————————————
Uw bestelling is verstuurd en dient uiterlijk binnen 3 werkdagen te worden geleverd.
Het is verzonden als een normaal poststuk. Hierdoor is het niet mogelijk de verzending te volgen via track en trace. U hoeft niet te tekenen voor het poststuk. Als het past zal deze door PostNL in de brievenbus worden gedeponeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik heb het weekend waarvoor de kabels nodig waren al gehad, dus tevreden zal ik niet meer zijn. Ik mag hopen dat de kabels deze week aankomen, zo niet, dan zou ik mijn geld graag terug krijgen en ga ik elders kabels bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nb89