Klacht: Kaartjes verkopen

op 21 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Mijn vader had 3 kaarten gekocht bij Viagogo later bleek dat het 3 kinderharten waren we hebben ze doorverkocht bij de site van Viagogo we kregen ook bericht dat ze verkocht waren en we hadden aan gegeven dat Viagogo ze bij die mensen kon bezorgen op 14 juli om 15.11 zijn ze ook bezorgt bij die mensen maar nu hebben wij al 2 mails ontvangen van Viagogo dat wij onmiddellijk de kaarten naar die mensen op moeten sturen wij hebben de gegevens van die mensen opgezocht en contact gezocht met deze mensen en ze bevestigen dat ze inderdaad op 14 juli 3 kinderkaarten hebben ontvangen de site van Viagogo daar kunnen we dus helemaal niks mee geen telefoonnummer en hun mails naar ons kunnen we niet beantwoorden wat moeten we nu nog doen. Met vriendelijke groeten Fam aleven ons mail adres is basvdijk@ live.nl of telefoonnummer 0316344360

Ik zou het fijn vinden dar er een mail komt dat het is opgelost en me vader niet meer in de zenuwen hoeft te zitten. Het was al een grote teleurstelling dat het om kinderkaarten ging hij wilde graag met z'n kleinzoon en mijn man daarheen. Met vriendelijke groeten m van dijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo aleven