Klacht: kaartjes gekocht via een code en kan ze niet gebruiken

op 07 februari 2018 over Efteling in de categorie Attractiepark

ik heb kaartjes gekocht via een verjaardags code en kan deze kaartjes niet gebruiken. en waarom is deze code dan niet geblokkeerd als jullie voorwaarden wilt handhaven. dat zie ik als slecht beleid!!!
nu moet ik mijn zoontjes teleurstellen door een beleid dat van geen kanten geloofwaardig overkomt. jullie zijn toch een park voor jong en oud nou ik voel me zeer bedonderd ik ben nu dus 106 euro kwijt en dat vind ik zeer slecht van een efteling dat ze die niet gewoon terug storten iedereen weer blij. nu moet ik een reguliere ticket kopen kost mij weer 36 euro om binnen te komen. jullie moeten je beleid toch maar is goed na kijken en bij spijkeren voor er meer gedupeerde komen. voor mij is dit de laatste bezoek want ik ben over de rooien ervan sorry geen goed woord meer voor de efteling.

als ik gewoon met deze kaartjes die ik betaald heb naar binnen kan en als dat niet kan mijn geld terug kan ik dat in een ander attractiepark steken met betere bedoelingen voor jong en oud.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dennis1180