Klacht: Kaartje werd niet geaccepteerd

op 15 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde op vrijdag 15 december overstappen en de buschauffeur beschuldigde mij van de boel oplichten omdat er op mijn kaartje 14 december stond. Maar ik had het kaartje gewoon op vrijdag gekocht dus de vorige buschauffeur was denk ik vergeten de goeie dag neer te zetten. Ik ben boos op de buschauffeur omdat hij mij bewust voor schut zette in de bus omdat hij met de voorste passagier zat te roddelen over mij.

Gewenste Oplossing:

Als mijn kaartje gewoon word geaccepteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beauannoniempje