Klacht: Kaartje kopen

op 21 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo beste Arriva

Ik heb even een dikke klacht en ik heb in mijn leven nog nooit een klacht gestuurd naar iets , ik stap daarnet om half 3 in Tilburg op het centraal station de 136 in naar Den Bosch via de Efteling , ik check in met mijn ov en mijn vriendinnetje heeft geen ov dus vraagt of zij een kaartje kan kopen wat niet kan vanwege de Corona begrijp ik , normaal kan je in een bus dan een e ticket kopen wat zij niet wist dus ik zeg dat wijst hij ons naar het kantoor om daar maar een kaartje te kopen en vervolgens weer een uur te wachten op het station nu heb ik de 301 en moet ik als zwangere vrouw een half uur lopen om bij mijn bestemming te komen omdat meneer niet even kon helpen voor een e ticket sorry maar ik begrijp dat jullie maatregelen moeten nemen maar dit gaat allemaal echt effe te ver Help de mensen zeggen ze dan he en er was nog een vrouw die dit zelfde probleem had met deze man wat een vent walgelijk nadat wij nog iets aan hem wouden vragen en wij een zwaai gaven starte die de motor en reed hard weg , ik ben hier echt niet van gediend en Corona dit en dat wat ik begrijp maar er word ook niet gedacht aan bijv de palen in de bus die iemand 100 keer per dag aan raakt ook wij als mensen kunnen Corona krijgen doe daar ook wat aan dan alleen wat linten ophangen en ons geen kaartjes meer laten kopen terwijl wij met een kaartje de chauffeur niet eens aanraken het is een pinautomaat genoeg afstand ik hoop dat hier iets mee gedaan word en deze vreselijke chauffeur een trap onder zijn vieze reet krijgt ! En aangesproken word op de manier hoe hij met mensen omgaat.

Vriendelijke groet

Als dit opgelost word mensen weten niet hoe ze een kaartje anders moeten kopen en om ze dan een uur te laten wachten alsjeblieft zeg

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 maart 2020 om 22:06 geantwoord

Beste Ikbenboos1223,

Wij begrijpen dat dit geen fijne ervaring is geweest. Wij hebben voor al onze reizigers speciaal een pagina aangemaakt waar alle info voor nu te vinden is en regelmatig updaten: https:www.arriva.nlaaanpassingen-busdienstregeling-arriva-corona.htm.

Wij adviseren u de pagina door te nemen zodat u dit soort situaties kunt voorkomen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice