Klacht: kaartje gekocht terwijl dit voor deze dag niet geldig is

op 26 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter kocht op woensdag avond 26-4-2017 een dagkaart voor 19 Euro die ze wilde gebruiken op 27-4-2017. Toen ze de kaart wilde verzilveren kwam ze er achter dat dit op deze dag niet kon. Meteen gebeld maar het kaartje kon niet meer ongedaan gemaakt worden. terwijl het kaartje nog geen half uur geleden besteld was en niet verzilverd. In de herroepingsrecht staat dat dat reizen en allerlei diensten met een datum (concertkaartjes, hotels etc.) uitgezonderd van het herroepingsrecht. Er is geen datum vermeld op het kaartje. Verder vind ik dat ze duidelijker aan mogen geven dat dit kaartje niet geldig is op koningsdag. het staat dan in de algemene voorwaarden maar als je vaker een kaartje koopt ga je dit niet elke keer lezen.

als mijn dochter haar geld retour krijgt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 08:53 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door henriettevanrosmalen