Klacht: kaarten verkocht maar kopen meld een probleem

op 16 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 1 kaart van AC/DC verkocht op viagogo maar de koper meld een probleem. Er is geen probleem met de ticket van AC/DC . Ik leverde een origineel ticket en de koper heeft dit nu in zijn bezit. Er is enkel een verandering in de line-up (zanger vervangen) maar het blijft een concert ACDC en de tickets blijven dezelfde en blijven geldig. De termijn voor tijdelijke annulatie van de tickets omwille van deze verandering in bezetting was tot 2 mei en is dus intussen verlopen. De klacht is dus absoluut onterecht. ondertussen heb ik meerdere malen deze mail verstuurt en geantwoord op jullie mail maar ik krijg een antwoord terug. ondertussen is het concert binnen 5 dagen Vriendelijke groeten, Jeroen Schols (Bestellingsnummer: 6653383)

Ik wil dat deze klacht ingetrokken en zodat ik mijn bedrag dat beloofd was krijg voor mijn ticket.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 16 mei 2016 om 11:38 geantwoord

Beste Jeroen,

We zijn blij om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Bedankt dat je ons hebt voorzien van aanvullende gegevens inzake het kaartje / de kaartjes die de koper heeft ontvangen voor verkooptransactie 6653383. Wij hebben deze informatie doorgestuurd naar de koper en de status van je transactie gewijzigd naar \"voltooid\". Je ontvangt het verkoopbedrag met de eerstvolgende betalingsrun.

Wij vragen je hierbij in gedachten te houden dat mocht de koper problemen ervaren met zijn kaartje(s) bij het evenement, dat wij die zullen onderzoeken. Mocht uit het onderzoek blijken dat je daarvoor verantwoordelijk bent, behouden wij het recht voor om de aan de klant uitgekeerde schadevergoeding bij jou in rekening te brengen. Als het onderzoek echter aantoont dat de problematiek van de koper zijn verantwoordelijkheid was, blijft je uitbetaling uiteraard onaangetast.

viagogo is een marktplaats voor kaartjes die steunt op individuele verkopers voor de levering van de voor verkoop geregistreerde kaartjes. Indien er zich een probleem met de kaartjes mocht voordoen bij het evenement, doen wij onze uiterste best een geschikte oplossing aan te dragen voor alle partijen en wij waarderen hiervoor je medewerking en je begrip.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen761349