Klacht: Kaarten niet geleverd

op 23 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou drie dagen voorafgaand aan de Grand prix Spa mijn officiële tickets binnen krijgen. Omdat ik vanavond al vertrek hebben ze aan die belofte (staat op mail) niet voldaan. Daarbij staat er nu in een keer bij opmerkingen in mijn mail dat het een kortingskaart kind is. Geen flauw idee wat dat betekent voor mij. Ik kan via Gogo niet bellen en mail contact is waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld geretourneerd krijg of vandaag een officieel ticket op de deurmat krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flip poelen