Klacht: Kaarten niet bezorgt

op 05 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb een maand of 2 al kaarten besteld via ViaGoGo voor Schalk- bayern Leverkusen voor aankomende zaterdag. mijn kantoor als adres opgegeven omdat iemand moet tekenen. uiterlijk 3 dagen voor het event (woensdag j.l.) zouden wij de kaarten ontvangen. nu heb ik nog niets ontvangen, sterker nog, ze zijn nog niet eens verzonden.

Ik heb gemaild maar kreeg door dat sommige kaarten later zijn. Vandaag nog steeds niks gehoord en 2e en 3e keer gemaild zonder reactie. Aangezien wij zaterdagochtend naar het stadion vertrekken moeten wij ze morgen ontvangen. Dit lijkt mij allemaal erg kortdag om nog goed te komen en ViaGoGo reageert niet meer op mijn berichten.

Ik heb ook geen telefoonnummer om te bellen. de order id is: ORDER ID 6515690.

Wanneer ik weet dat ik de kaarten bijtijds binnen krijg en waar ze nu zijn en niet dat wij 300 euro voor niks hebben betaald voor een wedstrijd waar mijn broers en ik al 2 maanden naar uitkijken:(

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 16:27 geantwoord

Beste Menno,

We zijn blij om te horen dat het probleem is opgelost.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Menyes