Klacht: kaarten in verkeerde vak Borrusia- wolfsburg

op 10 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Kaarten gekocht via viagogo voor het vak zuid west, krijgen we kaarten voor vak noord oost. Veel geld betaald maar dan kaarten krijgen aan de ander kant van het stadion. We verheugen ons er erg aanstaande zaterdag, maar dit is een teleurstelling. kan nergens een telefoonummer vinden om te bellen. wordt hier erg zenuwachtig van

zorg dat we ruim op tijd zekerheid hebben dat we de juiste kaarten hebben, bewust meer betaald om bij de gelbe wand in de buurt te zitten.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 15:45 geantwoord

Beste Frits,

Aangezien je niet hebt gereageerd binnen de gestelde termijn, beschouwen wij deze kwestie als afgehandeld. Ons klantenservice team kan uw vragen beantwoorden. Volgt u alstublieft deze link: https://www.viagogo.co.uk/secure/contactus , en wij zullen u graag assisteren.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien. Ik hoop dat dit u uitgelegd hoe wij werken en al uw vragen heeft beantwoord.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door damski