Klacht: KAARTEN COLDPLAY 24 JUNI NOG NIET ONTVANGEN

op 22 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

We hebben in november 2015, 7 maanden geleden, ruim €600,- betaald voor 4 kaarten voor aanstaande vrijdag 24 juni 2016 in de Amsterdam Arena. Ok, wij kiezen er zelf voor dat we zoveel geld voor deze kaarten betalen.

Vervolgens krijgen we van jullie een e-mail dat we UITERLIJK 3 dagen van te voren de tickets zouden ontvangen. Deze 3 dagen zijn verstreken en we hebben nog steeds geen tickets ontvangen. We kijken er al ruim een half jaar naar uit.

Nu komen jullie je afspraken niet na en als we zo op internet kijken zijn wij niet de enige waar jullie de afspraken niet bij nakomen.We zijn heel benieuwd hoe jullie dit oplossen. Wij zijn onze afspraken nagekomen, om te betalen, maar van jullie kant verwachten we dat nu ook.

Wij zijn pas tevreden als wij het desbetreffende bedrag op onze rekening terug zien, inclusief een schadevergoeding! Wij verwachten dat dit vóór aanstaande vrijdag 24 juni opgelost is.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Qvdm