Klacht: kaarten betaald maar status van bestelling is geannuleerd

op 16 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Mijn kaartjes zijn afgeboekt en besteld op 10 mei 2016 maar nu kijk ik wanneer ze geleverd worden en dan staat er geannuleerd onder aan de pagina bij mijn account .
Ik heb ze zelf niet geannuleerd
mijn bestellingsnr is 6982535

Als ik mijn geld terug heb of van viagogo een bevestiging dat de bestellig toch niet is geannuleerd dan ben ik beter tevreden en helemaal als ik de kaartjes heb

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 16 mei 2016 om 11:44 geantwoord

Beste Anton,

Omdat we een ticketmarkt zijn, kunnen we je bestelling niet versnellen. Organisatoren sturen kaartjes meestal een of twee weken voor het evenement op, en voor ons als marktplaats, betekent dit dat je verkoper de tickets eerst moet ontvangen voordat hij ze aan jou kan verder sturen. We volgen onze bestelling altijd op om ervoor te zorgen dat de tickets op tijd voor de gebeurtenissen worden verzonden en de viagogo garantie, http://www.viagogo.co.uk//About.aspx?HelpID=1000587, dekt elke aankoop.

uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door eldornl