Klacht: Kaarten AC/DC Werchter 16 mei 2016

op 16 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee kaarten van AC/DC gekocht, betaald via ideal en eerste instantie ook gekregen maar zaterdag 14 mei mail gehad van Viagogo dat de kaarten ongeldig waren en dat ze op zoek waren naar nieuwe kaarten, tot op heden niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug, heb geen vertrouwen meer dat ik nog nieuwe tickets krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 16 mei 2016 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ingar,

We zijn blij om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. We hebben je per email een bevestiging van de oplossing gestuurd!

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

Met vriendelijke groet,
viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door ingar