Klacht: Kaart verkeerd afgestempeld

op 08 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 14:47 ben ik op de bus gestapt met een dagkaart van Hermes, deze was verkeerd afgestempeld. Hierdoor kon ik hem verder niet gebruiken en moest ik een tweede dagkaart kopen om op arriva over te stappen ook al zou hij gewoon vandaag geldig moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat het moeilijk is om dit te bewijzen. Ik zou graag een restitutie zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yousif,

Jammer om te lezen dat de Dagkaart van Hermes verkeerd was afgestempeld. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Omdat het over een verkeerd afgestempeld kaartje van Hermes gaat wil ik je adviseren om een restitutieverzoek bij Hermes in te dienen en de situatie uit te leggen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Yousif