Klacht: Kaart update veel te laat beschikbaar

op 07 juni 2016 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankoop van een nieuwe Renault lukt het niet om de navigatie kaart te updaten. Men biedt wel een kaart update aan voor negentig dagen alleen staat daar de nieuwste update niet in. Wel is deze update op de website verkrijgbaar en te koop voor honderd euro maar dat had je al een keer betaald. Voor de prijs die je betaalt voor een nieuwe auto is dit klein denkend en onder maats niveau van Renault.

Gewenste Oplossing:

Als bij een nieuwe auto ook de meest recente kaart is te verkrijgen zonder extra kosten of maand of meer wachten .Dan is de geboden 90 dagen kaart update een fabeltje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mister Clio