Klacht: kaart registreren

op 29 april 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de kaart is niet te registreren als je geen app hebt en via bedrijf kom ik ook niet verder omdat ik een hotmail heb.

Gewenste Oplossing:

als het lukt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 01 mei 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben een e-mail naar de klant gestuurd met hierin een eenvoudige instructie voor onze VIP Club. Hiermee kan de klant alsnog een account aanmaken en zijn/haar VIP kaart koppelen. Op die manier kan de klant vervolgens punten sparen bij aankopen en zo profiteren van kortingen en leuke acties bij Pets Place en Boerenbond.

Bericht van Pets Place

5 maanden geleden - Beste klant, Bedankt voor je melding. Ik ga je een e-mail sturen met een korte instructie zodat je alsnog je kaart kunt activeren! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place

Alle klachten die gemeld zijn door korthaar