Klacht: Kaart automaat

op 12 augustus 2017 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Gereisd met tram 4, toestelnr 4018b omstreeks13.52 vanaf Zoetermeer centrum. De bedoeling was om in de tram een dagkaart van 6,50 te kopen omdat dit voordeliger is dan met de ov chip aangezien ik naar vrijwel de eindhalte van den haag de uithof moet en ook weer retour. Automaat was kapot. Dan toch maar met de ov chip ingecheckt maar de hele rit uitzitten met retour kost haast het dubbele dan wat de dagkaart kost. Uitgestapt den haag cs want dat servicepunt was open. Bleek ik niet uitgecheckt te hebben ondanks ik de pas wel ervoor heb gehouden. Ik heb alsnog een dagkaart 6,50 gekocht en ben 2 euro kwijt voor de rit wat de man heeft geschat, hij heeft nl 2 euro teruggestort. Ik moest maar naar de servicelijn bellen om het op te lossen. Zo een onzin. Als hij die 2 euro extra had gestort was het ook opgelost geweest, ik heb toch immers de dagkaart en uitgelegd dat de automaat in de tram kapot was. Wat een logge organisatie!

Ik wil 2 euro terug en hoop dat deze logge organisatie hier iets mee doet ter verbeterinh van deze waardeloze service

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C4a