Klacht: Slechte levering, auto met mankementen en ik word niet te woord gestaan

Paulvm1980 op 20 januari 2024 over JustLease in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken terug heb ik een nieuwe Dacia Spring (elektrisch) gekregen. De auto is leeg geleverd en de bijbestelde 320 v kabel waren ze vergeten. Deze is na telefonisch contact besteld weer. Op het gegeven dat de auto leeg geleverd is, tegen contractuele afspraak in, werd amper gereageerd en lijkt normaal daar.
De auto start slecht en ik ben daar een 15 a 30 minuten per keer mee bezig. Dit moet ik dus incalculeren elke keer als ik weg ga. De achterklep gaat met geen mogelijkheid op slot en de deurvergrendeling gaat niet op afstand op slot. Ik ga niet akkoord met hoe de nieuwe zo geleverd is. Dus ik ben al twee weken elke dag aan het mailen en bellen met de klantenservice van Justlease. Er zijn inmiddels al zes terugbelverzoeken gemaakt met accountmanagers en leidinggevende maar alle zes de verzoeken zijn niet na gekomen. Ik heb in de twee weken dus nog niet niemand gesproken die met me mee kijkt, die excuses maakt over de levering en die naar een oplossing zoekt. Ik heb een klacht ingediend daar en daar zou ik die week over gebeld worden maar dat is niet gebeurd. Ik heb twee reviews op trustpilot gezet. Daar wordt op gereageerd dat ze er naar gaan kijken en contact opnemen. Ook dat is niet gebeurd!

Gewenste Oplossing:

Een andere auto die wel betrouwbaar is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JustLease over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulvm1980