Klacht: Zomaar aangemeld voor een lidmaatschap!

op 25 mei 2019 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb zojuist een lidmaatschap van JUSTFAB wat ik totaal niet wou. voorheen was ik lid van hun maar ben dat zeker al 3 jaar niet meer, ik had nog wel altijd een account en een krediet van 22 euro erop staan omdat ik ooit iets had besteld waar ik geen geld van kon terug krijgen. Omdat die 22 euro al zolang op mn account stond dacht ik het eens een keer te gebruiken! TOT MIJN VERBAZING kon ik niet met mijn overige 22 euro wat ik al jaren erop heb betalen. HEEL RAAR. ik weet niet wat er opeens gebeurde maar vervolgens krijg ik een bericht met: BEDANKT VOOR UW BESTELLEING EN LIDMAATSCHAP. Ik heb totaal geen knop gedrukt met bestelling bevestigen. ik was eindelijk blij dat ik van die lidmaatschap af was en nu krijg ik dit weer. Ze hebben mn bankgegevens ook en gaan nu dus weer geld eraf halen!

Mn lidmaatschap onmiddellijk beëindigen, mn zogenaamde bestelling annuleren en me tegemoet komen met mn 22 euro krediet wat ik niet kan gebruiken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChellJoy