Klacht: ontereschte incasso

op 10 januari 2018 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 14/12/2017 heb ik bij dit bedrijf een online bestelling gedaan voor een bedrag van 49,95 euro. Echter op 9/1/2018 werd ditzelfde bedrag nogmaals afgeschreven. Ten onrechte; er is geen tweede bestelling gedaan bij dit bedrijf. Ik zag op internet dat dit bedrijf vaker dergelijke klachten heeft. Graag uw aandacht hiervoor.

Ik ben tevreden wanneer ADYEN dit bedrijf aanspreek op zijn verantwooordelijkheid om netjes met incasso toestemming om te gaan. Omdat dit al vaker is gebeurd riekt dit naar opzet om onoplettende mensen geld aftroggelen....Ik heb inmiddels zelf het bedrag teruggeboekt via mijn bank. Het zou fijn zijn wanneer ADYEN besluit niet met bedrijven samen te werken waarbij dit soort klachten vaker voortkomen. Overigens is de incassant: Just Fabulous GmbH, in jullie lijst zie ik alleen justfab.nl, het lijkt om hetzelfde bedrijf te gaan...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door artis09