Klacht: Misleiding

op 01 oktober 2014 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw heeft een paar schoenen besteld. Zagen er wel aardig uit en leek een leuke deal. Kwaliteit van de schoenen valt erg tegen en ze blijkt opeens aan een abonnement vast te zetten. Ik betwijfel of dit juridisch geldig is. Moet er niet eerst een contract worden getekend? Moet men niet expliciet op de hoogte worden gesteld van het abonnement en geld er niet wettelijk niet een annulering periode? En wat is dat nu een abonnement op schoenen? Ze draaien zich er natuurlijk uit met ‘stylingadvies oid” opdat ze kunnen beweren dat het een dienst is. Riekt naar oplichting.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrijf stopt met deze onbehoorlijke praktijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door denk