Klacht: Afzetterij: JUSAFAB nooit meer!!!

op 15 oktober 2014 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Zonder iets duidelijk te hebben aangegeven word je VIP. Blijkbaar gaat dat als je de algemene voorwaarden accepteert. Al 3 maanden lopen ze mijn rekening te plunderen. Het mooist van allemaal je kunt je geld wel vergeten, alles is omgezet in een CREDIT! Wat betekent dat je verplicht bent iets te kopen bij dit bedrijf wil je je geld nog eenegsinds terug krijgen. Waar het op neer komt: ik ben me geld kwijt, ik moet onder DWANG iets gaan kopen, niks is duidelijk aangegeven, je MOET je aanmelden om rond te kunnen kijken op de site enz.

Ik zou tevreden zijn als ik het geld wat ze van me rekening hebben afgehaald en omgezet hebben als CREDIT terug op me rekening storten.

Het zou fijn zijn als ze alles wat duidelijker op de site zetten wat betreft regels.

Dat mensen vrij rond kunnen kijken zonder keuzes wat je moet maken anders kom je niet verder.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaa