Klacht: Per ongeluk 2x €200 overgemaakt en nooit terug gehad

op 17 januari 2017 over Just Surf It in de categorie Sportclub/-school

In oktober 2016 organiseerde ik voor onze zwem, waterpolo & triatlon vereniging een dag powerkiten.
Ik had contact Adriaan(nooit een achternaam van gekregen) en we hebben afgesproken om een dag met 20 man te gaan kiten voor 10 euro pp.

Bij ons was er wat miscommunicatie waardoor per ongeluk het bedrag van €200 twee keer over is gemaakt.
Iets wat ik gelijk aan Adriaan melde en ook op de dag van de activiteit aan hem vroeg. Hij zou het bij het kantoor navragen en het zou in orde worden gemaakt.
Onderhand(januari) heb ik 24 mailtjes gestuurd waarbij lang niet op gereageerd wordt en als er gereageerd wordt verteld Adriaan dat ze in het buitenland zijn waarbij vervolgens niks meer mee gebeurt.

Side note:
Op de dag zelf stond er te weinig wind, dus is de activiteit uitgesteld naar het voorjaar van 2017. Dit was een garantie die ze boden. Maar we hebben dus nog niks gedaan en adriaan is onbereikbaar.

Ik zal nooit tevreden worden over het bedrijf. Ze hebben op dit moment in totaal €400 euro van ons ontvangen en we hebben nog geen activiteit ondernomen.
Ik ben pas gerust gesteld als ik de €400 van ze terug krijg. Maar ik betwijfel of dit ooit gaat gebeuren. Ik heb nu het gevoel keihard te zijn opgelicht, ook vawege de matige informatie en contact gegevens die ik van het bedrijf heb.

Alle klachten die gemeld zijn door DSZ WAVE