Klacht: automatische afboeking

op 18 april 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Er werd ineens 55 euro van mijn rekening af geschreven.

Ik heb het zelf kunnen terugboeken, maar snap niet hoe hun dit bedrag op automatische incasso kunnen incasseren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Beste heer Koopman,Naar aanleiding van uw klacht heb ik zojuist per mail contact met u opgenomen. Ik verzoek u vriendelijk hierop te reageren, zodat wij tot een oplossing kunnen komen.In afwachting hiervan, verblijft,Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

Reactie van de melder van de klacht Jelte81

1 jaar geleden - er is nu bijna dagelijks contact via de mail met Hellolaw, ofwel Jurofoon B.V.in eerste instantie wilden ze liever telefonisch contact (begrijpelijk) Nu zijn ze van mening dat het in 2012 afgesloten contract mondeling kon worden afgehandeld. Ik heb nooit toestemming gegeven dit per automatische incasso te laten incasseren, aangezien dit eens per jaar word afgeschreven is dit onder mijn radar gebleven helaas.mondelinge overeenkomsten blijken dus volgens hun eigen algemene voorwaarden niet meer te gelden (2009) helaas nooit een factuur gezien, geen contract, puur de door hun verzonden mondelinge overeenkomstvoice log.Hellowlaw is een merknaam van Jurofoon B.V.

Reactie van de melder van de klacht Jelte81

1 jaar geleden - Ik zie hierboven staan, bericht van Jurofoon, dit is een bericht van J. Koopman, en niet van Jurofoon uiteraard.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelte81