Klacht: Jurkje omruilen, ineens duurder

op 31 augustus 2015 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een jurkje via Zalando besteld, maar deze was te groot. Ik heb contact opgenomen met Zalando hoe het gaat als ik het jurkje niet wil retourneren, maar wil omruilen voor een andere maat. De mederwerker adviseerde mij de artikelen terug te sturen en de kleine maat als nieuwe order te plaatsen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu is het jurkje ineens een stuk duurder! Ik heb net telefonisch contact gehad met Zalando en ze zeggen dat ze niks aan de prijs kunnen doen. Terwijl een collega van hem mij dit toegezegd heeft.

Als het jurkje voor de prijs waar ik hem origineel voor heb gekocht aangeboden wordt.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

Bericht van Zalando

5 jaren geleden - Beste Klant, Onze excuses voor de tegenstrijdige communicatie. Wanneer u een artikel bestelt, maar de maat ervan toch niet helemaal goed is, kan u dit inderdaad best terugsturen en opnieuw bestellen in de gewenste maat. Wanneer de prijs van het artikel in de tussentijd is gewijzigd, kunnen wij dit prijsverschil achteraf verrekenen. Ik zou u willen vragen uw bestelnummer door te geven, dan zetten wij dit zo snel mogelijk voor u recht. Met vriendelijke groeten, Zalando

Reactie van de melder van de klacht xxD.

5 jaren geleden - Best Zalando, Bedankt voor de snelle reactie. Het bestelnummer is 10203026113359. Ik heb dit jurkje op rekening gekocht, maar nog niet betaald. Krijg ik een factuur voor dit jurkje met de nieuwe prijs? Alvast bedankt.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht xxD.

5 jaren geleden - Beste Zalando, Tot op heden heb ik niks meer van jullie vernomen? Wat is de volgende stap? Mvg.

Bericht van Zalando

5 jaren geleden - Beste klant, Dank u wel voor het doorgeven van uw bestelnummer. Ik heb het prijsverschil verrekend op uw nieuwe bestelling. Ik heb u hierover een mail gestuurd met het nieuwe openstaande bedrag en onze betaalgegevens. Met vriendelijke groet, Zalando

Alle klachten die gemeld zijn door xxD.