Klacht: Jurkje nog steeds niet geleverd

op 05 augustus 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Op 25 juli jongstleden heb ik een jurkje besteld bij Lots of goodies.
De betaling heb ik ook op 25 juli gedaan via Ideal.
Pas na ruim een week (2 augustus) ontving ik een mail dat de gewenste kleur niet leverbaar was. De vraag in de mail was of ik een andere kleur wilde bestellen die wel op voorraad is of nog wilde wachten op de kleur die ik besteld had. Hierop heb ik terug gemaild graag de kobalt-blauwe variant te willen ontvangen in plaats van de navy-blauw.
Daarna niets meer van ze gehoord. Omdat ik volgende week op vakantie ga heb ik er nog een mail achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn mailtje wel gelezen/verwerkt hebben, omdat ik het jurkje graag voor de vakantie wil ontvangen. Ook hier tot op heden geen reactie op ontvangen.

Graag de sporty striped dress - kobalt blauw zo spoedig mogelijk ontvangen, zodat deze nog mee kan in mijn koffer voor de vakantie!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

7 dagen geleden - Hoi Diana, Als het goed is heeft u uw jurkje inmiddels ontvangen en hopelijk in uw koffer mee kunnen nemen op vakantie! xoxo

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Diana087

7 dagen geleden - Ik heb het jurkje inderdaad inmiddels ontvangen. Echter kan deze helaas niet mee in de koffer, omdat dit jurkje echt niet de maat is die ik besteld heb. Ik heb een S/M besteld, maar deze is veel groter. Ik heb eerder een jurkje met precies hetzelfde model bij jullie besteld en deze zit perfect in de maat S/M. Als ik dit jurkje zo bekijk is het een plus-size. Ik kan het niet nakijken op een label, omdat deze er niet op zit. Ik vind het echt heel jammer, want het is zo'n leuk jurkje.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana087