Klacht: zak chio chips gekocht met houdbaarheids datum 02-10-2017 op 11-03-2018

op 11 maart 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zondag 11-03-2018 kocht ik, R.F.G Luijten een zak CHio xxl flippies peanut bij Jumbo fillial pettelaarse weg 375-377
5216 BM in Den Bosch met een houdbaarheid datum 02-10-2017. Ik ben hier mee terug gegaan en werd afgescheept met een nieuwe zak chips… terwijl ik deze zak wel opgegeten heb met de kinderen. Pas toen ik de zak weg wou gooien toen hij leeg was zag ik de houdbaarheids datum. Ik ben toen terug gegaan naar de Jumbo en heb het personeel aldaar van het voorval verteld. Uit het schap van de chips bleek chips te liggen die een houdbaarheids datum hadden van 14-07-2017…. bijna een jaar over datum dus.

Ik zou graag een passende vergoeding op zijn plaats vinden, dan dat ik word weggestuurd met een zelfde zak chips.
Dit in tegenstrijdigheid met actie's zoals boodschappen gratis bij vijfde in de rij. Bij melding van deze klacht aldaar heb ik de lege chips zak daar achter gelaten... net als de chipszak die in de schappen stond met een houdbaarheids datum van July vorig jaar

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jumbo klacht CHio