Klacht: Wachttijd tracy

op 15 mei 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer, mevrouw,

Mijn naam is Tim Lemmens ik vind het jammer dat ik dit moet doen. De afgelopen 6 weken kom ik bij de jumbo in wittenvrouwenveld, door de lange wachttijd bij toevallig tracy heb ik al 3 keer de trein gemist en meerdere malen moeten rennen. Ook is de klantvriendelijkheid van tracy zeer uitermate teleurstellend, bijvoorbeeld zuchten achter kassa als irritatie, bot reageren, mensen niet aankijken, mijn pin pas deed het niet en toen werd tracy zeer geirriteerd en dit heeft ze ook laten merken. Ik vind dit heel erg jammer omdat ik nu liever niet meer naar de winkel wil komen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden als tracy duidelijk wordt gemaakt dat er een hoger werktempo mag komen

Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sennomichel