Klacht: waarom moet ik ineens betalen voor voedingsmiddelen van vandaag? hoe zit het met die 7 zekerheden?

op 07 november 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik ben gisteren bij jumbo baliendijk in breda geweest waar ik tot mijn grote verbazing 1 euro korting krijg op vlees wat de datum van 6 november had, dus in principe gewoon moet betalen voor die oude meuk die ze anders gratis geven of weggooien. ik heb hier de bedrijfsleider over aangesproken want op de kassabon stond duidelijk dat eten met de de datum van vandaag gratis is??????? dit was een nieuw beleid zei hij met goedkeuring en opdracht van het hoofdkantoor van jumbo. Deze bedrijfsleider werd ook aggresief toen ik hem hierop wees, dus dit is nou de 2e keer dat ik kwaad bij jumbo wegga, en zeker bij albert heyn veel vriendelijker geholpen wordt en daar altijd nog 35% korting krijg op etenswaren van vandaag!!

gewoon de 7 zekerheden naleven en niet met de nek aangekeken word als je gratis produkten hebt, je moet wel goed op de datum letten want het personeel kan dit niet!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ehcvankastel@hotmail.com