Klacht: vierde in de rij

mevrouw 58 op 10 augustus 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op vrijdag 01-08-2014 stond ik tegen 20.00 uur met mijn kleindochter bij de kassa.
Er waren twee kassa’s open en ik ging bij de kassa staan waar ik de vierde wachtende in de rij was.
Mijn kleindochter zei yes we zijn de vierde wachtende in de rij dus gratis boodschappen.
Toen we aan de beurt waren lachte de jeugdige kassiere een beetje schaapachtig ,
Ik vroeg haar hoe zit het nu met de gratis boodschappen?we zijn de vierde wachtende in de rij.
Zei zij toen ,als er meerder kassa’s zijn en daar bent u niet de vierde wachtende in de rij ,dan moet u daar aansluiten.
Ik was verbrouwereerd en zei waar staat dat?
Ze wees me op het bord vierde in de rij ,en de lettertjes eronder.
Nog niet duidelijk voor me ,toen zei ze ik had het kunnen vragen bij de kassa.
JA DAAAAG,na een discussie heb ik gezegt dat ze het duidelijker moeten aangeven met die kleine kassa regeltjes ,en mijn kleindochter zei zet het vooraan in de winkel duidelijk leesbaar.
Het ging om een bedrag van 5,90.
Ik vindt het geen manier van Jumbo om op zo’n manier reclame te maken en bij de kassa de kleine letters oftewel het verhaaltje van de kassiere te moeten horen .
Dit is mensen voor de gek houden..
Ik was boos en wens niet zo voor de gek gehouden te worden door een grote winkelketen.
Zet de uitleg duidelijk op jullie borden,dat er niet meer mensen op een onduidelijke manier voor de gek worden gehouden.
Want zo zie ik het.
Onderweg op de fiets bedacht ik me dat ik zelfs 10 cent te weinig heb teruggekregen van tien euro,dit is niet het probleem,maar zeg het wel.
Ik heb gezegt dat ik contact met jullie op zou nemen en de kassiere zei, u doet het maar,en reageerde met het idee zeurpiet (maar dan een duidelijk uitdrukking op haar gezicht,ONVRIENDELIJK)!!!!dat was van haar gezicht af te lezen ,zei mijn kleindochter ook.

Dit wilde ik kwijt ,omdat ik vindt dat het niet klopt!
M.vr.Gr.
J G Cock
en Ashley

Gewenste Oplossing:

Als er duidelijk op borden gezet wordt wanneer mensen echt vierde wachtende in de rij zijn,en niet bij de kassa van de kassiere horen hoe het zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 18 augustus 2014 om 08:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-08-2014

Wij hebben klant een brief verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door