Klacht: vers vlees

op 11 februari 2013 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ten eerste ben ik tevreden over de Jumbo in Houten. Ook ik moet op de kleintjes passen en het afgeprijste vlees is van harte welkom. Omdat dit een grote post is binnen mijn budjet rij ik in mijn vrije tijd hier extra voor. Nu hebben jullie 7 gouden regels waaronder ook vlees valt. Het personeel(ik ook)is hier niet van op de hoogte! zo heb ik vlees 1 dag over datum gratis mee mogen nemen(waar ik blij mee was). Nu las ik deze 7 regels eens goed en toen bleek dat het vlees van de dag van vandaag gratis mee mag worden genomen. Nu voel ik mij wel bekocht ondanks dat het me geld heeft gescheeld. Ik heb regelmatig afgeprijst vlees gekocht met de datum van die dag. Dat vind ik niet netjes tegenover de consument(ik dus). Na de regels eens goed te hebben gelezen en ik in de winkel stond wilde ik afgeprijst vlees van die dag gratis mee naar huis nemen. Dit kostte 1 euro maar het gaat mij om het principe. Het meisje was niet op de hoogte, de kassajuffrouw ook niet. Ik voelde me toch al opgelaten omdat ik zeurde over die ene euro maar bleef volhouden omdat het mij in het verleden ook al aardig geld had gekost. Uiteindelijk kwam de man van de vleesafdeling erbij en die gaf aan dat ik het mee mocht nemen. Kan dit niet anders ik voel me toch al wat ongemakkelijk omdat ik vaak afgeprijste artikelen mee neem. Het zou wel wat gemakkelijker zijn als al uw medewerkers op de hoogte zijn van uw 7 gouden regels.

Geen idee maar in ieder geval het personeel goed op de hoogte brengen van hoe het werkt bij de Jumbo. Want ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hier tegen aan is gelopen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Jumbo

Heeft op 13 februari 2013 om 14:11 geantwoord

Deze melding is door de manager met de consument besproken in de winkel en opgelost.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja26