Klacht: vergeten te scannen

op 09 januari 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ga naar de jumbo kom er al jaren vraag meestal of iemand iets voor mijn wil pakken laat meestal de grote boodschappen thuis brengen ben gehandicapt ze kennen mijn daar allemaal ik denk laat eens gek doen en ga zelf scannen ga na de kassa dacht alles te hebben gescand krijg ik steekproef ja kan komt er iemand naar mijn toe en zegt dat ik mee moet naar de laatste kassa waar ik met mijn scoetmobiel niet door kan ik dacht raar maar toe maar ik bleek 2dingen niet gescand te hebben en een corectie scan was voor 2.49 niet gescand ik had meer dan 30euro nog wat aan boodschappen ik zei nog zo mooi sorry foutje en wou weg rijden moest dus achter uit gedaan moest door de eeste kassa ineens 3 mensen bij mijn een beveiliger de manneger en de damen die mij mee moest lokken naar de achterste kassa ik werd al een cremineel aangesproken door de beveiliging terwijl ik al netjes had betaald de manerger hing aan de bali ik voelde me zo vernederd na al die jaren dat ze mijn kunnen dat ik zo wordt behandeld voor 2.49 de beveiliging gaf me meteen een scan verbod dit was de eerste keer dat ik ging scannen ik vind dat ik op z,n mins een excuus krijg van de manier waarop het is gegaan net of k een grote crimineel was ik ben naar buiten gegaan en bezefde toen pas wat er allemaal was gebeurd raakte over de toeren en weer naar binnen heb de bedrijfsleider gevraagd gevraagd en heb gevraagd waarom ik zo veschut gezet moest worden in de winkel ik begon te huilen zo erg vond ik het, hij zei als onze beveiliger vind dat u niet meer mag scannen kunnen wij niks aan doen terwijl hij ook vaak zat spullentjes uit de winkel haald voor mijn ik neen dit de drie mensen zeer kwalijk dat ze hun werk doen oke maar laan ze dan wel de gene pakken die voor honderde euro,s stelen en niet iemand die al heel wat jaren daar komt als een crinineel behandelen

Dat ze een excuus aanbieden en die beveiliger wel even hadden mogen vertellen dat ik nooit scan en dat hij maar eerst moet nadenken wat hij doet

Alle klachten die gemeld zijn door diana rits